bild

Jag har ju inte direkt slösat med bilder i den här bloggen. Delvis för att jag tagit ganska lite bilder under graviditeten tyvärr men även delvis för att jag känt mig såå ful och ofräsch större delen av tiden. Därav lite foton, som sagt :) Jag har fått himla dålig hy i ansiktet, på halsen och på bröstet och det är verkligen psykiskt jobbigt. Ja ja, inte psykiskt jobbigt som en rejälv depression eller schizofreni, men ni fattar. För MIG. Lite som att man vill gå i en heltäckande burka all day long. Men, nu är det ändå dags för en bild på maggen tycker jag. Lyckades knäppa här en lite snabbt på jobbet (never mind det stökiga hörnet, det brukar vara gömt bakom en dörr).


Kommentarer
Postat av: steffanie

Men du är ju jättefin!!! Fler bilder åt bloggläsarna! :-)

2010-06-23 @ 21:40:33
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Emzon

Du är så fin vännen min! Längtar tills vi ses på fredag! Kramar på dig!

/Emma

2010-06-30 @ 08:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0