78 dagar to go!

Nu går det framåååååååt. :) Kollar ibland min räknare som jag har på familjeliv och idag stod det 78 dagar kvar, som sagt. Jag tycker det är lite! Åtminstone om man tänker på att en hel graviditet är 280 dagar.

Jag mår nu jättebra, njuter verkligen av att få vara gravid och är glad och förväntansfull över sommaren och särskilt slutet av augusti, såklart. Det enda besvär som kan vara lite jobbigt är att jag får ont i magen (ligamenten?) när jag går för fort eller bär för tungt, samt halsbränna som gör sig påmind titt som tätt. Jag är ju tyvärr utan Marcus fortfarande då han och Louie är kvar i Norge, jag hoppas tiden går fort tills de är hemma igen. Det är så tomt utan mina två musketörer vid min sida. Tur jag har fina vänner och familj kring mig, annars vet jag inte vad jag gjort!


Kommentarer
Postat av: steffanie

Sista tiden går som ett kick, trust me! Sen börjar det helt plötsligt gå långsammare igen på slutet. Myckket märkligt fenomen det där!

2010-06-13 @ 21:42:24
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0