v 35!

Nu ska tydligen bebben fetta till sig snabbare än någonsin, och jag tror det stämmer på vår lille tös. Magen blir bara större och större! Ibland tycker jag iofs att den är liten för veckan jag är i men andra dagar tycker jag den är enorm. Svårt att avgöra! Den är iaf bra mycket större än den normalt brukar vara, det är en sak som är säker.

Nu är jag inne på sista veckan jobb, tjoho! Sedan är den förmodligen 5 veckors paus innan bebisen är här, plus/minus ett antal veckor eller dagar. Skönt med enbart vila, god damn.

Min kollega Steffanie fick sin lille Leon för några veckor sedan, så härligt! Ser fram emot ett se din lille pajk, Steffanie. Grattis till er! Snart kan våra bebisar leka, eller ja, åtminstone ligga jämte varandra på en filt, typ. :D 






Kommentarer
Postat av: Emzon

Så fin du är vännen!

Skönt att Gotland blev lyckat!

Kramis

2010-07-20 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0