Nu kan du komma

Japp, nu kan lilla bebisen komma till oss. Vi har fixat ungefär alla nödiga och onödiga prylar känns det som, och allt ligger bara och väntar på pyret.

Det mesta ligger på matsalsbordet och väntar på att bli sorterat in i någon bra hylla. Men vet inte rikigt var, samtidigt som jag gillar att ha allt framför mig. Vagnen står där så fin och en hel uppsättning bebisfiltar ligger i den som ni ser (Lina, jag är inte ALLS besatt av filtar). Babyskyddet/bilbarnstolen är på plats och i det ligger en supermjuk åkpåse till vagnen (det är alltså ingen röd barbapapa, som man kanske kan tro). På bordet ligger allt från amningskupor, nässug, och babypuder till bäddset, badtermometer och tvättlappar. Jag kände inte till hälften av alla saker innan och ja, det ser ju rätt mycket ut, men vi har nog ändå inte förköpt oss, tycker jag inte (?). JAG GLÖMDE EN SAK: den fina badbaljan till höger. Går inte missa, haha! Det är min fina Marcus som länge haft den här baljan som favvo och till slut hamnade den hemma hos oss. Love it, muffinsformen liksom! Tänk att få bada i den. Bebben, nu kan du komma (vi lovar skaffa blöjor tills dess, det har vi faktiskt missat)!



Kommentarer
Postat av: steffanie

Underbar badbalja!!! :-) Minns att det var en mkt märklig känsla att handla blöjor för första gången!

2010-08-01 @ 04:21:09
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Mia

Vad kul att du har öppnat kommentarsfunktionen. Oj som jag ska hänga här inne och skriva. Så nu Sara: blogga på så jag kan kommentera.



Kram

2010-08-01 @ 22:05:45
Postat av: emma

Älskar muffinsformen!

2010-08-03 @ 09:50:30
Postat av: Lina

Har du läst boken jag lånade åt dig än? ;)

2010-08-10 @ 07:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0