love

Min älskling har sett till att jag fått en ny dator. Han är bäst! Min gamla höll på att förgöra sig själv. Den har sakta men säkert meddelat att den snart inte vill leva mer och har senaste månaden vägrat att ladda sig med laddare, såvida man inte tryckte in laddningssladden med våld i datorns uttag. Något enerverande att behöva hålla i sladden samtidigt som man surfar...men jag gjorde det (duktig tjej)!

Häromdagen ville inte ens det funka utan datorn laddade ur och nu vägrar den starta sig. Suck. Har ett antal måste-ha-dokument i datorn och de senaste 6 årens historia i form av foton och andra dokumentationer (min d-uppsats, gah!). Så it better be fixable... Men det är ett senare problem. NU: leka meed nya datorn!! Tack älskade Marcus!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0