hm.

Åh, vilken tråkmorgon. Jag är på uselt humör! Det är så segt, så segt att gå till jobbet just nu. Ingen är här, det är sista veckan för mig (3 dagar kvar!) och jag är mentalt inställd på LEDIGHET nu. Till råga på allt råkade jag vara lite snäsig mot Marcus i morse, vilket han inte uppskattade, och då uppskattade inte jag att han inte uppskattade det (och sa ifrån till mig, what liksom?!) så då blev JAG tjurig. Helt normalt?! Förlåt älskling. Jag var tvungen att göra en amerikanare när jag cyklade till jobbet, alltså stanna och köpa en stor latte och en muffins=comfort food. Smaskigt. Det hjälper, lite grann.

FRÅGA! Till er som har barn. Amningskudde, är det bra eller onödiigt?!





Kommentarer
Postat av: steffanie

Det beror lite på hur du tänkt sitta och amma och vilket stöd som finns för armarna där. Jag tycker min kudde har varit bra nu när det varit så varmt eftersom det är svettigt att ha en bebis klistrad vid kroppen ett par timmar om dagen. Istället lägger jag honom på kudden och skjuter fram mjölkbaren ;-) Den var bra på bb också, jag tyckte det var svårt att amma liggande i sängen och på rummet fanns bara en fåtölj men med kudden kunde jag palla upp i sängen och få stöd för armar och axlar.

2010-07-21 @ 12:42:26
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Emzon

Jag tyckte den var lite bekväm i början, när man tror att man ska vara superduktig med anatomisk ställning osv... men sen blev det bara meckigt och man hittade sin ställning utan den helt enkelt! Men den var iofs bra när de skulle lära sig sitta!



Kramis på dig!

2010-07-21 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0