9+6

Tjoho, dagarna går faktiskt framåt! Imorgon går jag in i vecka 11 och det känns som jag är en rätt bra bit på vägen ändå. För ca 2 veckor sen försvann en del av mina gravsymptom, eller, egentligen bara att min bröstvårtor inte gjorde lika ont. Illamående, trötthet och hård mage finns kvar. Men iaf, finns ju en risk att stressa upp sig för småsaker...så, jag bokade in ett ul hos Emma Ultraljudsklinik och var där i fredags. Allt såg bra ut! Den lilla hade växt till 2,7 cm, very well done! Såg hjärtat och även hur den rörde benen, tror iaf att det var. Underbart! Det var det första ultraljudet jag gjort direkt på magen. Fick bilder med hem, men tycker dem blev himla otydliga, man såg klart mycket bättre med vul. Men skönt var det att se, banne mig!

I övrigt känner jag mig ganska orkeslös och opigg på att hitta på saker, tyvärr. Jag tror dock det släpper snart, hopas på det. Två veckor kvar nu, sedan är vecka 12 över och vi kan pusta ut lite grann. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0