8+3

Mår bra! Har lyckats tyda ett mönster de senaste veckorna (kanske 2, men ändå). Jag mår skitbra tisdag-halva fredag, sedan känner jag massor fredag kväll - måndag. Hur konstigt är inte det? Är det så att kroppenstänger av för att jag jobbar och sen släpper loss totalt för att jag är ledig? Skumraskaffärer, I'll say. Dock skönt att må bra, herregud, jag ska nog tacka gudarnas gud för att jag slipper kraftigt illamående och random spyor.

Nu vet äntligen mina kära tjejvänner! Det var så roligt att berätat för dem och otroligt rörande, jag blir nästan lite gråtmild när jag skriver om det tom. Det blev så glada och vi pratade massor om deta hela, så skönt att ha vänner som bryr sig så. Jag skickade säkert med dem en del huvdbry hem, det är ju rätt chockerande när en nära vän blir gravid, och speciellt en av oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0