7+1

Nu är jag inne i vecka 8! Tiden går faktiskt framåt, fastän det känns som den står still ibland. Jag mår bra, har dock känt mig rätt trött, haft lite huvudvärk och det lilla illamående jag ibland har kommer då och då. Brösten gör inte jätteont, men de är ändå mycket känsligare än vanligt. Nu är nästa mål tisdagen den 19/1, alltså nu på tisdag, då jag ska göra mitt andra vul (ultraljud) hos gynekolog-Bosse. Det känns klart mer lugnt efter jag såg hjärtat slå och jag är betydligt lugnare än innan. Men visst tusan kommer jag vara sjukt nervös på tisdag igen, den lille måste ju ha växt som den ska och hjärtat fortfarande picka på som sist. Längtar! Hoppas jag får en finfin bild med mig då igen, till familjealbumet. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0