6+3

Jag har börjat få lite sporadiska illamåendeattacker. Verkligen inte farliga, inte ens i närheten av att vilja kräkas och de är korta. Så, ingen fara på taket. Ändå är det liksom rätt skönt att det händer nåt, att jag inte känner mig HELT ogravid. Jag har även rätt ont i brösten och känner lite lätt värk i magen sometimes. Yay! Konstigt att hurra obehag. Men detta obehag är ju faktiskt mest behag, I gotta say. Min addiction till att göra gravtest hänger fortfarande kvar och jag gjorde ett i tisdags (förrgår), det var starkt och fint. Phew. Kolla in:

Strecket till vänster är kontrollstrecket som alltid är där. Strecket till höger är indikationen på mina gravhormoner. Duktiga hormoner, duktiga. Fortsätt så. Det vita området allra längst till höger är där mitt kiss varit. Höhö.

Tisdag den 12/1, oh vad du känns viktigt just nu. Håller tummarna för ett positivt besked då. Åh jag vill, jag vill, jag vill. Kramar tummarna så det blöder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0