stylish

Jag hade smått panik över kombon barnvagn+ton av snö häromdagen och sökte snabbt en lösning på problemet. Det är TUNGT i snön och särskilt när man har en icke-terrängvagn som vi. Tänkte att det kanske vore en bra idé att köpa en begangnad, billig, stabil barnvagn som man inte är rädd om, just för de värsta snödagarna. Blocket är lösningen, tänkte jag! Jag hittade dessa pärlor, vilken tycker ni jag ska slå till på?



Kan den första vara sydd av en gardin? Ser ut som något som lillebror Simon, född -88, skulle kunna kuskats fram  i. I mittenskapelsen tänkte jag att Louie kunde ta framsätet. Okej, rymdskeppet på tredjebilden kanske inte är så snövänlig, men kunde inte låta bli att ta med den eftersom den är så förskrä-ä-äcklig. Hej kontorsstol, liksom. :D Ja, Blocket levererar verkligen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Röstar på nummer 2, lugnt!

2010-12-20 @ 14:27:01
Postat av: Simon

Alltså jag röstar på nummer tre, lätt. Den är ju bara så mycket humor

2010-12-20 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0