Man ska sova på natten

Åh skit, Gry sov som en riktigt kratta inatt. Jag höll på att börja lipa när hon vaknade gång på gång och inte ville somna om, jag var tvungen att mata henne för att hon skulle bli lugn och somna in. Jag somnar ju också så sen sover vi jämte varandra, Gry sover jättegott och jag knappt alls. Det är trångt, varmt och en viss stressfaktor att ha sin lilla bebis precis jämte kroppen. Rädd att jag blir så trött att jag liksom välter över henne, men ja, det är väl inte så sannolikt egentligen. Sen en lite hund på det, som tvunget ska ligga under MITT täcke just nu och inte Marcus, det blir ingen bra sömn.

Men nu, NU, sover flickebarnet. Hur gott som helst och i sin egen säng. Hmpf...

Sömnbild från en annan gång...nu är jag för trött för att gå och fota henne.

Kommentarer
Postat av: steffanie

Åh stackare! Hoppas det bara var temporärt! Kramkram!

2010-12-15 @ 20:23:17
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0