kungligheter?

Jag läser ibland en modeblogg, Englas blogg, bara för att jag tycker den är lite söt och har lite roligt shoppingtips och sånt krafs. Plus att hon fick två bebisar strax efter Gry kom, så det är ju lite kul sådär. Men, nu har jag ett problem med den. När hennes tvillingar kom så skrev hon att "nu är Enzo och Romeo här". De skulle alltså heta Enzo och Romeo, fine. Men, nu efter ett tag har hon liksom döpt dem till två namn var, så de heter istället Enzo Alexander och Romeo Maximilian. Och jag står inte uuuuuuuut med dessa namn!!! Varför ska man ha två? Det låter så POMPÖST. Jag tål dem inte! Jag måste sluta läsa bloggen, tyvärr, för hon verkar annars vara en sympatisk och gullig tjej. Men NAMNEN! Tål dem inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror jag ska börja kalla Leon för alla hans namn! Leon Michael Wolfgaaaaang, jippon in och ät! ;)

2010-12-20 @ 15:03:10
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: steffanie

Öh, det skulle INTE stå jippon utan kom in. Ibland blir jag galen på rättstavningen på ifånen.

2010-12-20 @ 15:05:09
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Emelie

Hahaha.. Sunday Rose

2010-12-20 @ 19:16:48
Postat av: Lina

Men hon i Svenska Hollywood fruar då... MONDAY! (Ja, jag kollar på det och älskar det!)



Sunday Roast har jag hört vissa säga förresten, haha!

2010-12-21 @ 15:21:49
Postat av: Sara

Hahaha, Sunday Roast! Monday, heter ett barn det?!

2010-12-21 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0