jul!

Oj, vad härligt det är att ha julledigt. Ledig från jobbet är jag ju i och för sig annars också, men Marcus är också ledig nu så det blir holiday ut i fingerspetsarna för hela familjen. Vi har firat jul och lite bilder fick jag allt ihop, vi kör en bildkavalkad helt enkelt. Julafton och juldagen spenderade vi här i Malmö, hos oss, med Marcus mamma, syster med sambo, Lina och Magnus och Gry och Louie. Vi hade jättemysigt och det var skönt att inte åka så långt. Jag saknade såklart resten av familjen i och för sig, men vi får försöka fira ihop kommande jular. På annandagen åkte vi till Haverdal och träffade pappa och Elisabeth.

God fortsättning på er!



Jag och Louie busar i Haverdal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0