Hmm

Hur gör man för att bara slappna av när ens bebis sover? Gry går ju och lägger sig vid klockan 20:00 och när hon väl somnat så är det superskönt och sjunker glatt ner i soffan. I kanske 10 minuter. Sedan MÅSTE jag gå in till henne och se så allt är okej, med andra ord så att hon andas, annars kan jag inte slappna av ett dugg. Detta fortsätter i omgångar tills jag sedan kryper ner jämte henne, ca två timmar senare. Nu är ju inte detta så jobbigt egentligen, det är bara 10 steg in till sovrummet, men ja...jag bör väl inte fortsätta så här i 18 år framåt kanske...

Men för nu får det vara okej, det finns faktiskt inget bättre än att titta på min lilla älskling, så jag fortsätter nog ett tag till. Varför inte, liksom? 


Kommentarer
Postat av: Linda

Shit. Nu känner jag mig som en usel mor. När Juni väl somnat prisar jag gud och bara njuter av en stund för mig själv! =)

2010-12-11 @ 08:24:34
Postat av: Simon

Vilket fint namn Juni var. Och Sara. Du kommer nog känna att du är en helt annan, och det avslappnad, mot till din ditt andra barn, och så kommer du förhoppningsvis döpa ungen till Idun då.

2010-12-11 @ 08:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0