dan före dan före

Hej från oss. Vi har haft en bra dag idag, förutom att Gry inte velat sova alls under dagen, det är hennes nya grej. Tror hon går igenom en "jag vill bara vara nära"-fas, för hon skriker som en stucken gris när jag försöker lägga ner henne i sängen. Annars brukar hon gosa in sig i sin favvofilt och somna (rätt så) frivilligt. Hmm. Men, vi har haft det fint ändå! Marcus har semester så vi alla tre njuter för fulla muggar av att få umgås hela dagarna. Föräldrarlediga samtidigt vore inte en dum idé alltså!

Gryan gick med på att vila lite i soffan, alltid nåt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag dör så söta ni är! Åh va jag saknar. Speciellt nu på julen. Hoppas ni får det mysigt och att vi ses snart. Puss o kram

2010-12-22 @ 22:00:47
Postat av: Sara

Åh du, jag saknar dig jättemycket också! Så tråkigt att inte ses i jul. Hur länge är du i Hestra?! Puss!

2010-12-23 @ 09:03:17
URL: http://preggers.webblogg.se/
Postat av: steffanie

Vilken sötnos hon är! Ja du också förståss! :-) Idag kör vi till Blekinge, wish us luck ;) God jul!

2010-12-24 @ 09:15:57
URL: http://www.steffanie.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0