Besök och stora framsteg!

Idag hade vi Calle på ett kort med trevligt besök. Han bekantade sig lite med Gry i sin famn som svarade med att skjuta ut surläppen och börja storgråta. Farlig Calle? Nja, snarare en Gry som verkar vara inne i en fas där hon kan få för sig att varenda människa är livsfarlig, förutom mommy. :) Dock gav det med sig och lite senare hade de hur mysigt som helst.



När Gry för en stund ligger i babygymmet så säger Calle "oj, nu ligger hon på mage, är det okej?", "Vaaaaaaaaa??!!" skriker jag, för hur tusan kan hon ligga på mage när jag la henne på rygg? Calle tog nog min chock som att det var livsfarligt för henne, så han störtar fram och räddar flickebarnet. Mycket uppmärksam och handlingskraftig man, det får vi säga! Men för att återkomma till saken: Gry har lärt sig att rulla runt från rygg till mage! Det är stort! Jag är rätt så chockad, det är liksom så sjukt när ens barn helt plötsligt gör stora framsteg och lär sig saker, helt själv. Lilla Gry, vi är så stolta! Kolla in filmen!


Det är ansträngande att vända på sig, så man kräks lätt lite på mattan.



Kommentarer
Postat av: steffanie

Storslaget! Gry har kommit i kapp Leon! :-D

2010-12-03 @ 20:05:51
URL: http://www.steffanie.net
Postat av: Mia

Åh, man ville ju hjälpa den lilla tjejen, bara peta lite på henne så att hon lyckas på första försöket.

2010-12-04 @ 08:57:59
Postat av: SImon

Jag kan känna att dammsugaren kommer in och förstör filmen lite. Men den är fin ändå!

2010-12-05 @ 13:49:13
Postat av: Lina

Tycker spyan på golvet är bäst!

2010-12-06 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0