sjukan

Just nu är jag inlagd på KK då de misstänker en havandeskapsförgiftning i antågande. Jag och Marcus åkte in i torsdags kväll då jag hade haft huvudvärk sedan i tisdags och som bara blev värre, för att sedan kulminera under torsdagen och jag kräktes upp varendast droppe vatten jag försökte få i mig. Jag var ett vrak, bara låg och kved! Så, vi åkte in och de ville behålla mig över natten. Fick även stanna över dagen igår då jag hade högt blodtryck, lite protein i urinen och blodproven var läkaren heller inte helt nöjd med. Jag fick komma hem på nattpermis igår vilket var jätteskönt, sen åkte vi in till KK igen vid 09. Nya prover och nu är jag hemma på permis igen, till imån morgon. Det känns helt okej, jag är glad att de har mig under uppsikt och jag mår i övrigt bra. Måste bara VILA så blodtryck och allt håller sig i schack, så det är väldigt luuuuugnt här nu. Iaf på min front, Marcus får boa färdigt nu eftersomvi inte riktigt vet när lille bebisen kommer, vill ju vara redo! Frysen frostas just nu av. :)

Attans är att jag missar Mollys 30 års-fest idag, buhu. Grattis efterskott gumman!


På återseende, jag uppdaterar läget!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0