Livet

Hello!
Jag tänker nu att jag kan ju skriva lite mer än bara om de speciella datum och tjafs kring graviditeten, det är ju faktiskt en del annat som sker omkring mig. Faktiskt! :) Helgen har just passerat och det blev en lugn och skön händelse, inga utsvävningar här inte. Bäst var nog söndagsfikan med Mia, Marcus och Martin och godast var nog fruktsalladen i lördag. Jordgubbar, herregud så gott.

I lördags var vi faktiskt på barnvagnsjakt. Inte för ett köp, men för att pröva de tjusiga åken. Efter mycket körande fram och tillbaks av mig, Lina och Marcus, så står det nu emellan Bugaboo cameleon och iCandy Peach. Säger mycket, kan jag tro? :) Det har iaf i prencip exakt samma funktioner, finesser och pris. Mycket svårt detta (à la i-land)

Bugaboo:

 

iCandy: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0