Länge sen!

Länge sen jag skrev. Min inloggning har inte funkat hela tiden, så har inte riktigt gått. Men nu så! Säg hej till vår lilla tös!!



Ja, en liten flicka är det som bor där inne. Jag har ju känt henne rätt mycket, men tyckte hon har varit väldigt lugn den senaste veckan. Men igår fick jag några rejäla buffar igen, härligt. :) Vi har även tagit ännu ett steg framåt emot vårt liv med barn, vi har köpt KOMBI!!! En Volvo V70 blev det, familjebilen nr 1, Sveriges vanligast bil. Men fin är den! Nu kan vi få plats med dig i bilen, lille onge.


Kommentarer
Postat av: Emzon

Volvo V70 is da shit!

Härligt att läsa om dig, ÄNTLIGEN! Känns som jag missat hur mycket som helst o jag som vill veta precis allt!! ;)



Kramis

2010-06-30 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0