idag

Hej! Hur mår ni? Alla 2-3 läsare (typ Mia, Molly och Lina tror jag) :)

Härligt fin dag men en mindre härlig Sara. Känner nu för tiden direkt när jag går upp (eller redan vid 04-05 på morgonen när jag går upp och kissar) om det blir en bra dag eller inte, alltså fysiskt för mig. De flesta dagar går jättebra, men sen är det några som tvärtom är rätt pissiga med rejälv huvudvärk, trötthet och bara blä. Men, tycker ändå att alvedonen idag hjälpte rätt bra och känner att jag tagit igen lite. Skönt!

Nåt lite roligare är min fina bola! Det är ju ett smycke som man kan ha när man har nåt i magen, helst då en bebis, som kan lyssna på det fina plingande ljudet som kommer. Ska vara rogivande och skönt för barnet att höra ett återkommande (trevligt) ljud. Här är den! Lång kedja som tusan, ska ju nå ända ner till the baby.



Nu: hem och försöka styra upp en budget. Jag och Marcus är inte de mest ekonomiska och vi behöver TRÄNA. En stram budget, utan undantag, tror jag kommer hjälpa. Militäriskt och bra. Marcus gillar det INTE. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är här! :)

2010-04-26 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0