testing, testing

Ja, jag var tvungen att ta ett test i morse igen. Jag hade faktiskt planerat det. Har ju inte testat här hemma sedan 1 vecka tillbaks och blev lite orolig i fredags då jag fick lite blod på toapappret, som jag i och för sig sedan kom på att det kom från ett litet utvändigt sår och inte "innifrån", så att säga. Jag var då i Haverdal och köpte gravtest på Maxi för att jag inte KÄNDE mig gravid, vilket jag fortfarande knappt gör. Har aldrig testat det märket förr (RFSU) men det blev fint positivt och lugnade mig. Men nu när vi kom tillbaks till södern igår tänkte jag att det var lika bra för mitt sinne att testa med ett av mina vanliga test, för att se att strecket blir starkare och gravhormonerna därmed ökar som de ska. Testet blev starkare än någonsin! Väldigt skönt att se och nu är det sluttestat på ett tag. Beskåda mitt konstverk:


Det högra strecket är alltid där, den vänstra visar mina gravhormoner.

Att jämföras med ett av mina första test, ser någon strecket mer än jag? :) Det var sanslöst svagt, ändå var just detta test klart starkare än tidigare test som inte ens fastnade på bild.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0